donderdag 23 augustus 2012

Zeeuwse jongens als e-book

Het kan natuurlijk niet zozijn dat ik mij profileer als digitale godin - en dan een boek promoot (Zeeuwse Jongens, dat zich afspeelt in het Zwin) dat niet digitaal beschikbaar is.
Ik moet zelf zeggen dat ik toch wel erg gehecht ben aan het product boek, maar toegegeven: een boek is oud cultuurgoed, in hoge mate verouderd zelfs.
Maar wel lekker op strand of in bed. Alles over het boek vind je hier.

Ik beschik over een iPhone, een iPad, en heb een digitale boekenkast: iBooks kunnen daar in, ofwel elektronische boeken. Ja, met dezelfde lay out, dezelfde cover, gewoon: lezen op je e-reader.
Ik heb het boek beschikbaar als epub-bestand, zo in te lezen op de e-reader!

Je kunt het bestellen. Mail daarvoor naar zwingodin@live.nl.

Binnenkort komt de gestreamde versie uit.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten